Mamaia 2008

Am fost ieri (joi, 14 august) la mare, la Mamaia. M-am intors tot ieri.

Mamaia 2008

Mamaia 2008

Plaja parea supra-aglomerata de la distanta, semi-aglomerata de la semi-distanta si goala cand ajungeai in miezul actiunii. Am inchiriat un sezlong cam prin dreptul statiei de telegondola, si parca dupa vreo jumate de ora a mai venit ceva lume. Dar mult mai mica densitatea decat anul trecut (era tot intr-o joi) si incomparabil mai mica decat in weekend.

aglomeratie

aglomeratie

Apa era mizerabila. Calda ca o supa, si de aceeasi consistenta. Plina pana la refuz de alge de un verde intens, care mi-a lasat impresia ca la intuneric ar deveni fosforescent. Asta explica densitatea turistilor din apa, si poate si de pe plaja.

si alta aglomeratie...

si alta aglomeratie...

Am luat-o la picior inspre Lido, sa vad ce s-a mai schimbat prin statiune. Am vazut doua hoteluri in constructie, de unde inteleg ca cineva a studiat problema si a decis ca turismul e in floare. In rest, mizerie mare de tot. Pungi de plastic si sticle goale pe tarm, pesti morti, mucuri de tigari in apa si langa apa, etc.

De unde a merge la mare mi se parea aproape cea mai tare chestie, acum ma intreb de ce lumea se mai oboseste sa se duca. Dar in sfarsit, probabil am imbatranit eu si nu-mi dau seama.

Oricum, ce am aflat cu ocazia asta este ca masina mea chiar prinde 200 la ora. Am prins autostrada libera, sic!

Published in: on august 15, 2008 at 3:20 pm  Lasă un comentariu  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://ionicam.wordpress.com/2008/08/15/mamaia-2008/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un comentariu